Az „Egészségünkre” programot ebben a tanévben tanórai keretek között tartottuk meg, a járványügyi eljárásrendnek megfelelően.

Az egészségnevelés munkacsoport az idén az egész tanévet átívelően a víz jelentőségét, életünkre gyakorolt hatásait vizsgálja. Fontos, hogy a tanulók tisztában legyenek az édes víz jelentőségével, a vízkészleteink megóvásával, a vízzel kapcsolatos környezetvédelmi feladatainkkal.

A projekthéten nagy hangsúlyt kapott az egészségmegőrzés és az újrahasznosítás témája is.

Az alsó tagozatos osztályok az osztályteremben elhelyezték az általuk készített, az egészséges táplálkozásra felhívó plakátjaikat.

A projekthét zárónapjaként a diákok vitaminban és rostban gazdag ételeket és italokat hoztak, amelyeket az iskolai étkezések során fogyasztottak el.

A testi egészség mellett oly fontos lelki egészséggel kapcsolatos interaktív foglalkozások szélesítették tanulóink ismereteit.

A hét programjaiban természetesen a mozgásos játékoknak és a sportnak is fontos szerepe volt mindannyiunk örömére.

A felső tagozatos diákok megismerkedtek a fogyasztóvédelmi alapfogalmakkal, érdekes feladatokat oldottak meg különböző, ezzel kapcsolatos témákban. Az internetbiztonsággal kapcsolatban online előadást hallgattak a digitális függőségekről, és feldolgozták a cyberbullying témakörét is. Az 5.-es és 6.-os tanulóink  a tantermi foglalkozásokon kívül az iskolakert szépítésében, tavaszi munkálataiban, talajmegmunkálásban, dugványozásban, veteményezésben és palántázásban segédkeztek. Testnevelésórákon a sporthigiéniáé volt a főszerep.

Az élményekben gazdag hét programjaival igyekeztünk felhívni tanítványaink figyelmét az egészséges életmód, a környezetvédelem fontosságára, és ösztönözni a helyes táplálkozásra, mozgásra.